Înscrierea la Program presupune şi un şir de acte necesare pentru dosarul American Summer pe care studentul trebuie să le prezinte Managerului de Program la care s-a înscris. Aceste acte sunt necesare pentru perfectarea dosarului şi ulterior la stabilirea documentelor necesare pentru eliberarea Vizei. Toate actele se obţin rapid şi nu necesită eforturi suplimentare. Ele se anexează la dosarul participantului şi se prelucrează până la plecarea studentului în SUA. Astfel, pentru aplicare studentul trebuie să prezinte următoarele acte:
1. Copia buletinului;
2. Copia paşaport străin + vize anterioare SUA ( în cazul în care ai mai fost în SUA);
3. Copia carnet de student ( aceasta validează faptul că persoana înscrisă îşi face studiile la una din instituţiile superioare de învăţământ);
4. Certificat de la decanat-confirmare că eşti student la zi în cadrul instituţiei de învăţămînt superior;
5. 4 foto 5×5 conform cerinţelor ambasadei SUA-poza o vei face în oficiile ACORD Travel în format electronic;
6. CV în Engleză
Managerul TĂU de Program te va ţine la curent cu fiecare detaliu care poate apărea şi este dispus să îţi răspundă la toate întrebările care survin. Actele se depun la dosarul American Summer şi se pregătesc pentru ambasadă. Certificatul de la decanat îl poţi lua de la universitatea în care înveţi, iar celelalte acte îţi sunt în totalitate cunoscute. Ia-ţi actele mai importante şi VINO să te înscrii şi tu la American Summer Work and Travel.
COMENTEAZĂ articolul şi RECOMANDĂ-l şi prietenilor tăi!